lunedì 20 giugno 2016

Novità MFT, Marianne Design con timbro Hero Arts...



Ciao a tutti. hi all, hallo allemaal,

L'ultimamente avevo vinto una sfida da MFT e con il voucher mi sono comprato
qualche fustella nuova. Poi mi è venuto l'idea di fare questo biglietto allegro ed estivo.
Ho usato un timbro di Hero Arts e con la nuova fustella craftables
 con le note musicale  di Marianne Design.
Semplice ma divertente , no?
Buona gironata! Qui c'è il sole e fa caldo.

Recently I have won a MFT challenge and with the voucher I have bought some new dies.
I had the idea to make this fun summer card. I have used an older stamp of Hero Arts and my new craftables musical notes die from Marianne Design.
CAS but fun, right?
Have a nice day! Here it is sunny and warm.

Onlangs heb ik een MFT challenge gewonnen en met de bon heb ik wat nieuwe stanzen gekocht.
Toen kreeg ik het idee om dit kaartje te maken. Met een wat ouder stempeltje van Hero Arts en mijn nieuwe craftables muziek noten stans van Marianne Design.
Simpel maar leuk, toch?
Heb een fijne dag, hier is het zonnig en warm.


My Favourite Things die-namics Blueprint 29, in & out diagonal rectangle stax
Marianne Design craftables CR 1367
Hero Arts clearstamp set Let's chill


these are my new dies from MFT
ofcourse my order was far above the value of the voucher ha ha

Copic:

R 02, R 05, R 08
V 12, V 15, V 17
BG 11, bG 45, BG 49

Challenge:

De egel - dier op je kaart

Fan logo


5 commenti:

  1. Te gek zo'n mooie prijs Anna, en ja, natuurlijk kwam je ver boven je prijs uit haha Maar ze zijn aan je besteed, want je vindhet zo super er mee te werken hè! Ik vind je krabbetjes enig en een lekker vrolijk kaartje geworden! Stuur je even wat zon naar ons?! het is echt een kletsnat Nederland hoor ik van iedereen!
    Freubel weer lekker en na drukke werkdagen van mij heb ik ook een paar dagen vrij! dus wil graag wat zon van jullie, haha
    Liefs van Gerie

    RispondiElimina
    Risposte
    1. ik had het berichtje nog niet gepost of het onweerde met wat regen...nu weer beter, ik stuur je dus toch een zonnetje

      Elimina
  2. Hoi Blankina,
    wat een grappige kaart is dit! Lekker vrolijk ook, door de felle kleurtjes.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. Geniet lekker van het weer. De buien bij jullie zijn vast vaak van korte duur en niet zoals hier 15 uur regen achter elkaar.
    Lieve groetjes,
    GerJanne
    p.s. en dank je voor het meedoen bij ons van de Egel ;-)

    RispondiElimina
  3. Hihihi, lijkt wel een krabbenfeestje!! Gezellige kaart en wat een gave stanzen heb je uitgezocht.
    Heir is het op het moment wel droog maar heel erg somber denk dat het zonnetje bij jou op vakantie is:)
    Heb nog een paar dagen vrij dus tijd om mijn handen op de gaan warmen en lekker te gaan kleuren.
    Lieve groetjes,
    Colinda

    RispondiElimina

thanks for your visit , bedankt voor je bezoekje, grazie per la visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...